Klacht POSTNL: te weinig portokosten

Ernst

Herinnering ontvangen omtrent te weinig/geen betaalde portokosten NO!.131227.009333. Kan helaas poststuk niet inzien. Geen idee waar het over gaat.

Ik wil graag weten wat het betreffende poststuk is. Heb in maand 01 2014 een niet gefrankeerde kaart ontvangen. Heb de strafport met postzegels betaald

Geachte heer Graveland,Uit uw melding begrijp ik dat u graag wilt weten, voor welk poststuk u een portokaart heeft ontvangen. Ik heb geprobeerd om hierover telefonisch contact met u op te nemen. Helaas verbrak de verbinding en kreeg ik na een nieuwe poging uw voicemail. Om deze reden geef ik u graag via deze een weg een reactie. De portokaart hoort bij een poststuk welke is gericht aan Fam. Graveland met daarna uw adres. De afzender van deze post staat niet op de voorkant van de envelop. Omdat wij alleen deze voorkant inscannen, kan ik u niet vertellen wie de afzender is. Ik begrijp dat u inmiddels al heeft betaald. Omdat u de geadresseerde bent, bent u zelf niet schuldig aan de onderfrankering. U ontvangt daarom binnen 5 werkdagen een setje postzegels van mij.Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geholpen. Met vriendelijke groet,
    Jessica