Klacht POSTNL: Te weinig tijd om pakket netjes af te leveren; gebeurt te vaak.

RodeTomaat

Bezorger belt aan maar heeft blijkbaar geen geduld om even te wachten voor dat ik open kan doen

Dat mijn pakket opnieuw aan mijn voordeur wordt bezorgd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw de bezorging van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u dit niet leuk vindt. Ik wil graag kijken wat ik voor u kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Hoe lang heeft de bezorger op u gewacht?
    - De track & trace code van uw zending;
    - Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

RodeTomaat
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor voor de toelichting. Een chauffeur heeft echter niet de tijd om 5 minuten te blijven wachten. Heeft u de chauffeur gesproken via de intercom? Hoe is dit precies gegaan? Had de chauffeur ondertussen al een briefje achter gelaten?

Als dit het geval is heeft de chauffeur de juiste procedure gevolgd en kan ik hier geen klacht over aanmaken. Als u geen briefje heeft ontvangen. Zou u dan de Track & Trace code nog aan mij door willen geven? Dan kan ik dit nog voor u melden. Ik heb niet de mogelijkheid om het pakket nog op uw adres aan te laten bieden als het al naar een PostNL punt is gegaan.

Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Dit mag uiteraard weer als privé bericht.