Opgelost door POSTNL: Tegenstrijdige informatie!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172370
Gebruiker
F.J.Bontenbal
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Betreft: barcode 3SYFKH009235945
13-06-2016 de melding in track- en trace: zending ontvangen door postnl.
Bezorgtijd: morgen tussen 10.30-13.30
Vandaag 14-06-2016 de melding: ! We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode........ Hoe kan dit en waar is het pakket dan ineens gebleven?
Ik zie uw spoedig bericht met belangstelling tegemoet,
F.J.Bontenbal

De oplossing

Z.s.m. tracering en bezorging van de zending en verklaring van de tegegenstrijdige berichten.

3 reacties

  1. Auteur
    F.J.Bontenbal
    Datum
    Een paar uur later op de eerder vermelde bezorgdag is de info weer gewijzigd in een verwachte bezorgtijd dezelfde dag.
    De zending is inmiddels wel geleverd maar de afwisselende tegenstrijdige info blijf ik heel vremd vinden!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw Bontenbal,

    uit uw bericht begrijp ik dat u de track and trace informatie als verwarrend heeft ervaren. Fijn dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Ik zie dat het pakket in kwestie al was aangekondigd, maar nog niet fysiek binnen was bij PostNL. De indicatietijd wordt geschat met behulp van de voormelding van het pakket.
    Ik verwacht dat dit de reden is dat deze destijds is versprongen.

    Ik hoop u hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Alie

    Klantenservice PostNL
  3. Auteur
    F.J.Bontenbal
    Datum
    Het blijft verwarend maar wel correct dat op mijn melding is gereageerd, daarvoor dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.J.Bontenbal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen