Klacht POSTNL: Tegenstrijdige informatie over wanneer mijn pakket bezorgd zou zijn/wordt?

lotted

Mail ontvangen dat pakket is bezorgd bij ophaalpunt, daar hebben ze het niet ontvangen en zegt de status dat het nog in het sorteercentrum ligt. Inmiddels 6 dagen verder en ligt nog steeds in het sorteercentrum.

Ik wil weten waar mijn pakket is en hoe lang het nog gaat duren voordat ik hem ga ontvangen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk erg vervelend dat u uw zending nog steeds niet heeft ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan mij goed voorstellen dat u hier ontevreden en ongerust over bent. Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Omdat de afzender heeft gekozen om de zending als brievenbus pakje + zending te verzenden, is onderzoek helaas niet mogelijk. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een gepaste oplossing kunt komen.

lotted