Klacht POSTNL: Tegenstrijdige informatie over wanneer mijn pakket bezorgd zou zijn/wordt?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 531891
Gebruiker
lotted
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mail ontvangen dat pakket is bezorgd bij ophaalpunt, daar hebben ze het niet ontvangen en zegt de status dat het nog in het sorteercentrum ligt. Inmiddels 6 dagen verder en ligt nog steeds in het sorteercentrum.

De oplossing

Ik wil weten waar mijn pakket is en hoe lang het nog gaat duren voordat ik hem ga ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk erg vervelend dat u uw zending nog steeds niet heeft ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan mij goed voorstellen dat u hier ontevreden en ongerust over bent. Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Omdat de afzender heeft gekozen om de zending als brievenbus pakje + zending te verzenden, is onderzoek helaas niet mogelijk. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een gepaste oplossing kunt komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lotted
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen