Klacht POSTNL: telefon kwijk raak bij hun op 8-05-2013

Klachtnummer
# 55859
Gebruiker
toestel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik hebe op 8-5-2013 toetel leasse bij telfort terug sture maar hun zege mij nooit gekrjge , dus post.nl dus de posbode van tnt telefon hebe gestole omdat ik hebe de paketje inleveren bij postkantor bij zaamolestraat 67 bij rdam noord, ik hebe barcode van bewijs is 3SLFZ869780204. groetjes elsa cepeda, telefon num 0641448187, mail adres cepedaelsa@hotmail.com

De oplossing

nooit to nu geen oplosin

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Cepeda,
    Hartelijk dank voor uw melding, graag bericht ik u als volgt.
    Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat uw retourzending nog niet is afgeleverd. Helaas krijg ik op de barcode geen informatie.
    Volgens mij heeft u de zending naar een antwoordnummer verstuurd. Een antwoordnummerpakket is niet altijd online te volgen. Ik kan u op dit moment niet vertellen waar uw pakket zich bevindt.U kunt aan het bedrijf, waar u de zending naar heeft verstuurd, vragen of het pakket is aangekomen. Wanneer het pakket te lang onderweg is, dan kan de ontvanger ( Telfort) met PostNL Pakketten namens u de status en mogelijke vervolgacties afstemmen.
    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Hanny
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?