Klacht POSTNL: Telefonische actie postzegels
Details
De klacht
Ik ben 3 weken geleden telefonisch benaderd voor een actie met een pakket postzegels waarbij je een camera en/of hotelvoucher twv 185,- euro kreeg. Ik heb toen 2 pakketten besteld en gezegd dat ik dit eenmalig wilde. Toen werd er een bandje gestart en begon de jongeman te praten over een abbonement. Ik heb toen nogmaals aangegeven dat het eenmalig is. Hij zei dat wordt geregeld en hing toen op! Op 9-11-2013 kreeg ik een brief binnen met de felicittaties met mijn abbonement! Ik zou elk jaar een pakketje zegels ontvangen!Dit wil ik helemaal niet en heb dit ook niet afgesproken! In de brief stond dat ik voor vragen en klachten terecht kon op het mail adres abbonementen@postnl.nl maar dit adres bestaat helemaal niet! Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en wil dit ook niet meer! Ik vind dit erg slechte reclame voor een bedrijf als Post NLDe oplossing
Beëindiging van het zogenaamde abbonement en annulering van de bestellingDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.