Klacht POSTNL: Telefonische actie postzegels

Sanne

Ik ben 3 weken geleden telefonisch benaderd voor een actie met een pakket postzegels waarbij je een camera en/of hotelvoucher twv 185,- euro kreeg. Ik heb toen 2 pakketten besteld en gezegd dat ik dit eenmalig wilde. Toen werd er een bandje gestart en begon de jongeman te praten over een abbonement. Ik heb toen nogmaals aangegeven dat het eenmalig is. Hij zei dat wordt geregeld en hing toen op! Op 9-11-2013 kreeg ik een brief binnen met de felicittaties met mijn abbonement! Ik zou elk jaar een pakketje zegels ontvangen!Dit wil ik helemaal niet en heb dit ook niet afgesproken! In de brief stond dat ik voor vragen en klachten terecht kon op het mail adres abbonementen@postnl.nl maar dit adres bestaat helemaal niet! Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en wil dit ook niet meer! Ik vind dit erg slechte reclame voor een bedrijf als Post NL

Beëindiging van het zogenaamde abbonement en annulering van de bestelling

Geachte mevrouw Van de Loo,Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U geeft aan dat u per abuis een abonnement heeft afgesloten bij onze Collect Club. Ik begrijp dat dit niet uw bedoeling is geweest. Graag informeer ik u hierover.Uw melding heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, met het verzoek hierover zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten wanneer u de reactie heeft ontvangen en uw probleem hiermee is opgelost. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet,Tamar