Klacht POSTNL: Telefoon contact met service dit zeg "kan niet vinden". Met barcode erbij kan niet vinden?

Klachtnummer
# 421832
Gebruiker
Met barcode wordt mijn post kwijtraken?!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn post (Barcode 3SKABA690059566) was zendt op 8 januari. Tot 3 februari nog niet ontvangen.

Heeft iemand mijn post gestolen?

Wing

De oplossing

Het is een belangrijke post moet het vinden.

2 reacties

  1. Auteur
    Met barcode wordt mijn post kwijtraken?!
    Datum
    Ja, Dr. Plesmanlaan 168 is een verzamelen punt van post.nl. Ik stuurd mijn document via het.
    Ik ben de verzender. Ik heb foto's bij de hand dit kan misschien beter uitleggen. Mijn post was stuurd 8 jan. Bij Plesmanlaan., was ontvangen 9 jan. om 0:11 bij PostNL.Daarna was het ergen gebleven.
    Tot Ik heel veel keer heb naar service gebeld. Einderlijk ze hadden het gevonden.
    4 feb. ging ze te bezorgen.
    Iederen heeft ze eigen taak moet vervoeren, verantwoordelijk ze werk, hoe komt dat vier weken te laat te bezorgen? Hoe komt dat met barcode kan niet volgen? Nee, dit moet even nadenken!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij te vernemen dat het inmiddels is bezorgd bij de ontvanger. Wat precies de reden is geweest van de vertraging kan ik spijtig genoeg niet nagaan. Uiteraard mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen