Klacht POSTNL: Telefoon contact met service dit zeg "kan niet vinden". Met barcode erbij kan niet vinden?

Met barcode wordt mijn post kwijtraken?!

Mijn post (Barcode 3SKABA690059566) was zendt op 8 januari. Tot 3 februari nog niet ontvangen.

Heeft iemand mijn post gestolen?

Wing

Het is een belangrijke post moet het vinden.

Met barcode wordt mijn post kwijtraken?!
    Ja, Dr. Plesmanlaan 168 is een verzamelen punt van post.nl. Ik stuurd mijn document via het.
    Ik ben de verzender. Ik heb foto's bij de hand dit kan misschien beter uitleggen. Mijn post was stuurd 8 jan. Bij Plesmanlaan., was ontvangen 9 jan. om 0:11 bij PostNL.Daarna was het ergen gebleven.
    Tot Ik heel veel keer heb naar service gebeld. Einderlijk ze hadden het gevonden.
    4 feb. ging ze te bezorgen.
    Iederen heeft ze eigen taak moet vervoeren, verantwoordelijk ze werk, hoe komt dat vier weken te laat te bezorgen? Hoe komt dat met barcode kan niet volgen? Nee, dit moet even nadenken!
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij te vernemen dat het inmiddels is bezorgd bij de ontvanger. Wat precies de reden is geweest van de vertraging kan ik spijtig genoeg niet nagaan. Uiteraard mijn excuses voor het ontstane ongemak.