Klacht POSTNL: Telefoon kwijt door fout PostNL.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 294437
Gebruiker
Jikkie36
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Telefoon kwijt door fout PostNL.
Ik heb mijn telefoon aangetekend verzonden naar de reparateur, helaas door bol.com verkeerd adres doorgekregen dus hij lag in dezelfde straat op nummer 23 i.p.v nummer 83. We hadden het pakketje aangetekend verzonden maar blijkbaar is er niet voor getekend. Wij weten nu dus niet zeker waar het pakketje ligt en of hij überhaupt aangekomen is en wie hem aangenomen heeft. PostNl helpt ons niet verder en is ook heel vaag met antwoorden over waar ze nu mee bezig zijn.

De oplossing

Ik wil dat PostNL ons verder helpt met zoeken naar het pakketje. Als ze hem niet kunnen vinden of ons geen hulp aanbieden wil ik de aankoopwaarde van mijn telefoon terug, hij was namelijk maar twee maanden oud en nog 475 euro waard.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Franchimont,

    Bedankt voor het bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat bol.com u een onjuist adres heeft doorgegeven voor het retour sturen van uw telefoon. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, en betreur dit dan ook ten zeerste.

    Ik begrijp dat u het pakket aangetekend verstuurd heeft, dan dient er inderdaad voor getekend te worden. Om u beter te kunnen informeren heb ik het tracking nummer van het pakket nodig. Zou u deze nog kunnen sturen als reactie op dit bericht?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet,

    Sannette
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Jikkie36
    Datum

    hallo Sannette

    dankjewel voor de snel reactie op dit bericht .
    het track and trace nummer : 3SKAAG009400559

    gr
    Rik Franchimont
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Franchimont,

    Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er op 20 februari een onderzoek voor u is opgestart. Er zal binnen 7 werkdagen contact met u worden opgenomen door mijn collega's van het onderzoeksteam. Dit zal dus uiterlijk 1 maart zijn.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jikkie36
Datum
Uiteindelijke oplossing
hallo post NL ik werd 1 maart terug gebeld maar dat niet gedaan . ik heb ze toen terug gebeld moest weer een dag wachten . ik heb een email gekregen van jullie moest al mijn gegevens door geven. dat duurt weer tijdje dat alles word goed gekeurd . ik ben nu al bijna 2 maanden veder en elke keer als iets gebeurd duurt weerzo lang . elke keer beloven ze dat je wordt terug gebeld . dat gebeurd gewoon niet . ik ben benieuwd hoelang ik nu nog moet wachten dat iets krijg te horen op deze email die ik na jullie heb gestuurd met mijn gegevens . want ik heb nog niks van gehoord dat mijn email is ontvangen groeten Rik Franchimont
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen