Klacht POSTNL: Telefoon kwijt door fout PostNL.

sad Niet opgelost
Jikkie36

Telefoon kwijt door fout PostNL.
Ik heb mijn telefoon aangetekend verzonden naar de reparateur, helaas door bol.com verkeerd adres doorgekregen dus hij lag in dezelfde straat op nummer 23 i.p.v nummer 83. We hadden het pakketje aangetekend verzonden maar blijkbaar is er niet voor getekend. Wij weten nu dus niet zeker waar het pakketje ligt en of hij überhaupt aangekomen is en wie hem aangenomen heeft. PostNl helpt ons niet verder en is ook heel vaag met antwoorden over waar ze nu mee bezig zijn.

Ik wil dat PostNL ons verder helpt met zoeken naar het pakketje. Als ze hem niet kunnen vinden of ons geen hulp aanbieden wil ik de aankoopwaarde van mijn telefoon terug, hij was namelijk maar twee maanden oud en nog 475 euro waard.

Geachte heer/mevrouw Franchimont,

Bedankt voor het bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat bol.com u een onjuist adres heeft doorgegeven voor het retour sturen van uw telefoon. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, en betreur dit dan ook ten zeerste.

Ik begrijp dat u het pakket aangetekend verstuurd heeft, dan dient er inderdaad voor getekend te worden. Om u beter te kunnen informeren heb ik het tracking nummer van het pakket nodig. Zou u deze nog kunnen sturen als reactie op dit bericht?

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Sannette

hallo Sannette

dankjewel voor de snel reactie op dit bericht .
    het track and trace nummer : 3SKAAG009400559

gr
    Rik Franchimont
    Geachte heer Franchimont,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er op 20 februari een onderzoek voor u is opgestart. Er zal binnen 7 werkdagen contact met u worden opgenomen door mijn collega's van het onderzoeksteam. Dit zal dus uiterlijk 1 maart zijn.

Thera
    PostNL

Jikkie36
hallo post NL ik werd 1 maart terug gebeld maar dat niet gedaan . ik heb ze toen terug gebeld moest weer een dag wachten . ik heb een email gekregen van jullie moest al mijn gegevens door geven. dat duurt weer tijdje dat alles word goed gekeurd . ik ben nu al bijna 2 maanden veder en elke keer als iets gebeurd duurt weerzo lang . elke keer beloven ze dat je wordt terug gebeld . dat gebeurd gewoon niet . ik ben benieuwd hoelang ik nu nog moet wachten dat iets krijg te horen op deze email die ik na jullie heb gestuurd met mijn gegevens . want ik heb nog niks van gehoord dat mijn email is ontvangen groeten Rik Franchimont