Klacht POSTNL: Telefoonnummer haast onvindbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400588
Gebruiker
mjboer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wanneer jouw onderwerp niet tussen de gegeven opties staat, kom je dus ook niet bij een telefoonnummer. Er moet dan op zijn minst een optie bij staan voor "overige vragen/klachten". Werp ajb geen hindernissen op voor de klant, maar geef gewoon eenvoudig een telefoonnummer. Wanneer je toch op 1 van de onderwerpen klikt kom je alsnog niet altijd bij een telefoonnummer uit.
Ik heb uiteindelijk na heel lang zoeken een pagina gevonden waar ik via een ellenlang chatgesprek eindelijk een telefoonnummer kreeg. Maar daarvoor moest ik eerst een hoop gegevens opgeven. Wat nou als ik dat niet wil en alleen een telefoonnummer wil om een eenvoudige vraag te laten beantwoorden? Dan kom ik dus niet bij een telefoonnummer. Dit is hoogst ergerlijk!

De oplossing

Wees klantvriendelijker en geef gewoon een telefoonnummer. Maak het in ieder geval eenvoudiger.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over onze website. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

    Spijtig dat u het telefoonnummer niet gelijk kon vinden. Ik begrijp dat u dit frustreert en dat u dit in de toekomst liever anders ziet. U kunt via onze website een feedback indienen, dan gaan wij hier naar kijken en eventueel oplossen. U kunt ook op andere manieren contact met ons zoeken, dit kan via de chat op onze website of 24 uur per dag, 7 dagen in de week via Facebook of Twitter. Er is altijd iemand aanwezig om uw vragen te beantwoorden of situaties op te lossen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mjboer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik de klacht op hun website nogmaals moet indienen. Dit is dus geen oplossing. Ik heb de klacht al ingediend via klachtenkompas. Doe er wat mee PostNL.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?