Klacht POSTNL: Teleurgesteld

Klachtnummer
# 424824
Gebruiker
Toraya
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat mijn pakket duur zo lang dat het bezorg word. Ik heb mijn pakket op 10-12-2019 vesrtuurd en tot vandaag 17-02-2020 nogniet aangekomen in Indonesia. Waar blijf mijn pakket a.u.b.....?

De oplossing

Graag a.u.b mijn pakket uitzoeken waar is gebleven, hier zijn de barcode : cc084673803NL.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje die u heeft verzonden. Deze is nog steeds niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het nog steeds niet is aangekomen. Ik wil graag een navraagformulier toesturen zodat we ene onderzoek kunnen laten starten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mailadres?
    - Heeft u ook al contact gehad met de ontvanger om na te gaan of het inmiddels is bezorgd?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw privébericht met informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb u via e-mail een navraagformulier gezonden. Indien u dit formulier invult en terugstuurt zullen we het onderzoek opstarten om uit te zoeken wat er met deze zending aan de hand is. Vervolgens zal onze onderzoeksafdeling binnen 12 werkdagen contact met u opnemen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden. Ik hoop uiteraard dat we u snel goed nieuws kunnen geven over uw zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen