Klacht POSTNL: teleurstellend

Klachtnummer
# 304817
Gebruiker
S Senyigit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik wacht al 2 dagen op mijn pakket die in de avond bezorgt zou worden tussen 18-22uur maar elke keer word het met een dag verlengt. ben gebonden aan het tijdstip kan nergens heen

De oplossing

geen andere tijdstippen aangeven als het toch niet word naagekomen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Senyigit,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte dat via onze avondbezorging werd geleverd. Helaas is deze met vertraging bij u afgeleverd en ik bied u daar ook mijn excuses aan.

    Volgens mijn gegevens heeft de bezorger uw pakket onder andere niet kunnen bezorgen omdat deze dan na 21:30 uur afgeleverd zou worden. Helaas kan het soms voorkomen dat een pakket met vertraging wordt afgeleverd. Ik zie dat uw pakket inmiddels is afgeleverd en ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht op deze wijze is opgelost.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen