Klacht POSTNL: Ten onrechte geld afgeschreven van mijn rekening door PostNL.

Klachtnummer
# 250577
Gebruiker
Fattah
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Via mijn account op PostNL website, heb ik
een label van 6,50 euro besteld voor verzending van een pakket. Bij iDEAL
betaling, is een bedrag van 10 euro afgeschreven bij mijn bank.

De oplossing

Terugvordering teveel betaald geld.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Sultan,

    Hartelijk dank voor uw reactie, graag bericht ik u als volgt.

    Het is goed voor te stellen dat dit wel erg vervelend is. Als het bedrag niet overeenkomt met wat er op uw account staat dan kunt u eventueel een restitutieformulier invullen. U kunt restitutie aanvragen op http://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/ . Hier vindt u een digitaal formulier. Als u dit invult en verstuurt, ontvangt u gelijk een bevestiging in uw e-mail. Als uw restitutie akkoord is, maken we het bedrag binnen twee weken na ontvangst van het restitutieformulier naar u over.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annelies
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen