Klacht POSTNL: Ten onrechte portokaart ontvangen

Klachtnummer
# 197882
Gebruiker
Suzanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een potrokaart ontvangen voor een envelop die voldoende gefrankeerd was en ook dun genoeg was om makkelijk door de brievenbus te kunnen. Dit is dus ten onrechte

De oplossing

Deze kosten niet hoeven te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Dekker,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u een portokaart heeft ontvangen voor een voor u bestemde zending die door de brievenbus paste. Ik kan me voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. Graag geef ik u een toelichting.

    Aan de hand van de betaalcode heb ik gezien dat de zending voldoende is gefrankeerd als het hierbij gaat om een zending die door de brievenbus past. U hoeft uiteraard deze kosten niet te voldoen, bovendien bent u als geadresseerde nooit verplicht deze kosten te betalen. Ik heb een melding gemaakt van het feit dat u ten onrechte deze portokaart heeft ontvangen. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?