Klacht POSTNL: Terug gestuurd pakket in 1 dag

Patriciavelderen

Goede dag ik heb nu voor de 2 e keer mijn pakket niet ontvangen , gaat om een AliExpress pakket heb de traceer code ook er was niemand staat er ? Gisteren ik was er wel toen ik post nl belde zijden ze ja licht in een depo in nl ? Nou heb gebeld er ligt niks ben ook langs een post nl punt gegaan ook niks ... LT018709634NL dit is het nummer is gisteren “ iemand proberen te bezorgen dit is niet gelukt staat er , en dan word die meteen terug gestuurd ? Naar China !? Ik heb dat pakket echt nodig ligt het nog hier ergens in nl ? En kunnen jullie kijken welke postbode dit is dit is al de 2 e keer

Ik wil mijn pakket graag terug ! Of dat jullie hem kunnen opsporen want vind het niet normaal dat hij binnen 1 dag 1 x aanbellen en dan terug naar China gaat !

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een voor u bestemd retour is gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u hier meer over wilt weten en alsnog het pakket wenst te ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van de door u meegestuurde code heb ik de status voor de zekerheid gecontroleerd. Tot mijn spijt moet ik u bevestigen dat het pakket inderdaad retour is gestuurd. Ik kan dit niet meer tegenhouden of terugdraaien. De precieze reden van retour kan ik niet zien, deze staat fysiek vermeld op het pakket zelf. We kunnen de werkelijke reden van retour nooit aflezen aan de Track & Trace informatie. De afzender kan de reden voor u controleren zodra hij of zij het pakket retour heeft ontvangen. De verzender kan volgens internationale afspraken eventueel in het land van verzending een onderzoek starten bij het verzendende postbedrijf. Afhankelijk van de voorwaarden komt de afzender vervolgens mogelijk in aanmerking voor een vergoeding, het spijt me dat ik hierin verder geen actie voor u kan ondernemen. Omdat u een overeenkomst heeft met de afzender over de levering van uw aankoop en u de afzender heeft betaald, kan alleen de afzender u eventueel een vergoeding bieden. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden, ik raad u aan om contact op te nemen met de verzender van het pakket en hoop dat u samen met hem of haar tot een oplossing kunt komen omtrent deze situatie.

Patriciavelderen
Niks is aangeboden , personeel wat rijd voor post nl is verreweg profesioneel ze doen maar wat het is te gek voor worden ik heb niet om hun gevraagd en je moet alles maat accepteren , als je belt zeggen ze heel wat anders als de mail van nu super slecht !