Opgelost door POSTNL: Terug storting inklaringskosten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 624117
Gebruiker
Dick Huizenga
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mij is op 18 augustus per mail mede gedeeld dat ik mijn inklaringskosten terug gestort krijg op mijn rekening. Meerdere malen telefonisch contact gehad, maar je praat tegen een muur.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk afspraak na komen
Geboden oplossing
Pas nadat ik Klachtenkompas had ingeschakeld kwam er beweging in de zaak. Drie maanden lang heb ik tegen een muur staan praten. Geld is ondertussen overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    We hebben hier telefonisch en e-mail contact over gehad. Inmiddels is er bekend hoe het probleem is ontstaan en zal het bedrag op uw rekening worden bijgeschreven. Onze excuses voor het ongemak

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen