Klacht POSTNL: terug zending via POSTNL/IMEC

TomScarface

vanaf 07-01-2020 ligt mijn pakket met wat scarface poppen bij POSTNL/IMEC en deze zoeken naar de waarde hiervan, dat snap ik volkomen alleen nu blijkt dat ze hebben besloten om hem om 08-02-2020 terug te sturen naar de VS. waarom neemt de IMEC in godsnaam geen contact op? ik zit nu al langer als een maand te wachten op mijn pakketje en na 10 telefoontjes en mails krijg ik via via te horen dat het pakket is terug gezonden, zeer kwalijke zaak het gaat om wat scarface figuren die ik heb gekregen van een vriend. belachelijk dat dit zo wordt afgehandeld. ze vroegen ook om een aankoop bewijs maar die heb ik niet? hoe moet ik in godsnaam dan een waarde hieraan hangen?? echt belachelijk hoe dit is gegaan zonder dat ze iets laten weten. ik verwacht dat POSTNL hierachter aangaat en dit tot de bodem uitzoekt, en er alsnog voor zorgt dat het pakket terecht komt.

alles op alles zetten om dit pakket toch aan te laten komen.
voorlopig heeft de afzender ook nog geen contact gehad. dus het zal me niks verbazen als dit pakketje gewoon van de aardbodem is verdwenen.
als dat gebeurt ga ik postNL verantwoordelijk stellen voor dit alles.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit de Verenigde Staten. U geeft aan dat uw pakket retour afzender gestuurd is op zaterdag 8 februari. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u alles behalve tevreden bent met dit nieuws. Tot mijn spijt kan ik niet voor u achterhalen waarom uw pakket uiteindelijk retour gestuurd is. Ik heb dit signaal doorgezet naar de behandelaar van uw onderzoek. Mocht deze behandelaar meer informatie voor u hebben dan ontvangt u dit binnen twee werkdagen.

U kunt de afzender het beste ook van de situatie op de hoogte stellen. Mogelijk kan de afzender via de verzendende postorganisatie nog een onderzoek starten om meer informatie te achterhalen.