Klacht POSTNL: Teveel klachten. Zie boven

Zonnegroet

Klacht per mail indienen bij post nl niet mogelijk. Veel te lange wachttijd bij bellen. Post nl verandert gewoonweg te leveren pakket moment. Geen mogelijkheid tot zelf wijzigen van levermoment als post nl nieuw tijdstip en dag van leveren aan geeft.

Post nl moet pakket op maandag 25 mei na 18 uur leveren nadat ik vandaag (23 mei) hele ochtend voor niks heb zitten wachten.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket en het niet kunnen wijzigen van de bezorgtijd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het aangegeven tijdvak betreft een indicatie. Dat is geen garantie. Door omstandigheden, zoals de drukte, kan het voorkomen dat het pakket alsnog later geleverd wordt. Mijn excuses dat u hierdoor voor niets heeft gewacht.

Om de bezorging te kunnen wijzigen voor de 1e bezorgpoging, gelden er een aantal voorwaarden. Zo dient u in te loggen in uw account om een wijziging door te kunnen geven en is wijzigen alleen mogelijk vanaf het moment dat het pakket bij PostNL een eerste sorteerscan krijgt, tot 6:00 uur in de ochtend van de bezorgdag.

Volgens mijn gegevens is de zending alsnog geleverd vanochtend. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.