Opgelost door POSTNL: The item has been processed in the country of destination ? Waar blijft mijn Pakket?

# 194557

Detail page of shipments
Date
Status of Shipment
Country of Destination
31-10-2016 12:16 The item has been processed in the country of destination NETHERLANDS
20-10-2016 07:05 The item is pre-advised
Shipment details: RS633747790NL
Waar is en blijft mijn Pakket?
Dank

Gewoon een afdoend antwoord.

Geachte heer Kasik,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. U heeft een vraag over het pakket dat naar u is verzonden. Graag geef ik u meer informatie.

Ik zie dat uw pakket al wel in Nederland is en de barcode is 3SRGAT0752100. Er is op 31 oktober een brief naar u verzonden, omdat men meer informatie nodig heeft voor de importaangifte. Maar uit uw bericht begrijp ik dat u deze tot op heden niet heeft ontvangen. Ik heb een verzoek voor u aangemaakt om ervoor te zorgen dat u deze brief alsnog gaat ontvangen. Deze kunt u binnen een aantal dagen verwachten. U kunt dit formulier dan invullen en terugsturen naar deze afdeling.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    joepie
    Dank voor uw antwoord, heb inderdaad nooit een brief gekregen wacht af alvorens afhandeling.
    joepie
    Klacht snel opgelost maar eerst na melding klacht, Post.nl heeft hier verzaakt door mij GEEN inklaring formulieren te sturen waarvoor zij overigens naar mijn idee te veel geld vragen.
    Ik vraag mij af indien ik GEEN Klacht had ingediend op deze overigens BESTE Klachtensite van Nederland hoelang ik had moeten wachten alvorens ik pakket zou ontvangen.