Klacht POSTNL: The item is ready for shipment
Details
De klacht
Beste,Wij zitten al een week te wachten op een zending van Post NL te wachten.
Post NL heeft het pakket een week geleden al geaccepteerd...
De leverancier meld ook al sinds een week: "Sinotrans-Amsterdam-Airlines or trucks arrived at destination country".
Waar blijft ons pakket?
Het betreft een zending met trackingnr RS432528364NL waarbij de site van Post NL al sinds 1-Aug-2016 hetvolgende vermeld: "The item is ready for shipment".
Normaliter vinden wij het helemaal niet erg als een pakket wat later bezorgd wordt, maar nu betreft iets wat wij heel graag hadden mee willen nemen op vakantie.
Ik hoop dat U begrijpt dat we teleurgesteld zijn.
Met vriendelijke groet,
René
De oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.