Klacht POSTNL: The item is ready for shipment

Klachtnummer
# 180259
Gebruiker
Rene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

Wij zitten al een week te wachten op een zending van Post NL te wachten.
Post NL heeft het pakket een week geleden al geaccepteerd...
De leverancier meld ook al sinds een week: "Sinotrans-Amsterdam-Airlines or trucks arrived at destination country".
Waar blijft ons pakket?
Het betreft een zending met trackingnr RS432528364NL waarbij de site van Post NL al sinds 1-Aug-2016 hetvolgende vermeld: "The item is ready for shipment".
Normaliter vinden wij het helemaal niet erg als een pakket wat later bezorgd wordt, maar nu betreft iets wat wij heel graag hadden mee willen nemen op vakantie.
Ik hoop dat U begrijpt dat we teleurgesteld zijn.

Met vriendelijke groet,
René

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Duijmelinck,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwachtte.

    Ik heb de statusinformatie van uw pakket opgevraagd, en ik zie dat de zending met Nederlandse code: 3SRIMU9594702 op 10 augustus op uw huisadres is afgeleverd.

    Ik ga er dan ook vanuit dat het inmiddels is opgelost.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen