Klacht POSTNL: Thuis zijn en blijven wachten, te horen krijgen dat ik niet aanwezig was.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 459145
Gebruiker
Giel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kaartje in de brievenbus met de boodschap "We hebben je gemist", terwijl ik thuis was. Met een nietthuiscode KG26260466.
Brievenbus staat bij de ingang van het park.

De oplossing

Graag als nog bezorgen volledige bestelling.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat de chauffeur niet heeft aangebeld. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - U geeft aan dat dit om een park gaat? Is er een receptie of is dit een officieel woonadres?

    - Is er een slagboom bij dit park?

    - Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw adres hoort en deze weg is gevallen bij de privé informatie?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Zodra een pakket naar een PostNL punt is gegaan, heb ik niet de mogelijkheid om het pakket alsnog naar uw adres te laten gaan.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Giel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zodra een pakket naar een PostNL punt is gegaan, heb ik niet de mogelijkheid om het pakket alsnog naar uw adres te laten gaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?