Klacht POSTNL: Thuis zijn en blijven wachten, te horen krijgen dat ik niet aanwezig was.

sad Niet opgelost
Giel

Kaartje in de brievenbus met de boodschap "We hebben je gemist", terwijl ik thuis was. Met een nietthuiscode KG26260466.
Brievenbus staat bij de ingang van het park.

Graag als nog bezorgen volledige bestelling.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat de chauffeur niet heeft aangebeld. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- U geeft aan dat dit om een park gaat? Is er een receptie of is dit een officieel woonadres?

- Is er een slagboom bij dit park?

- Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw adres hoort en deze weg is gevallen bij de privé informatie?

- Wat is uw e-mail adres?

Zodra een pakket naar een PostNL punt is gegaan, heb ik niet de mogelijkheid om het pakket alsnog naar uw adres te laten gaan.

Giel