Klacht POSTNL: Tijd die er is afgesproken komen niet opdagen.

Klachtnummer
# 368096
Gebruiker
Anton
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrij genomen pakket zou tussen 11:30 en 14:00 worden bezorgd. Als kleine zelfstandige moet ik ook mijn afspraken na komen.

De oplossing

Nu leveren het kost mij nu geld.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u erg baalt dat de bezorger niet binnen het aangegeven tijdvak bij u was. Het tijdvak is over het algemeen erg accuraat maar het is geen bezorgafspraak. De tijden in de Track & Trace zijn een indicatie en kunnen wegens omstandigheden als de status en de drukte onderweg afwijken van het werkelijke bezorgmoment.

    Ik hoop dat u uw pakket inmiddels wel heeft ontvangen. Als dit niet het geval is ontvang ik graag de Track & Trace code van het betreffende pakket zodat ik met u mee kan kijken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen