Klacht POSTNL: Tijd die er is afgesproken komen niet opdagen.

Anton

Vrij genomen pakket zou tussen 11:30 en 14:00 worden bezorgd. Als kleine zelfstandige moet ik ook mijn afspraken na komen.

Nu leveren het kost mij nu geld.

Geachte heer/ mevrouw,

Ik begrijp dat u erg baalt dat de bezorger niet binnen het aangegeven tijdvak bij u was. Het tijdvak is over het algemeen erg accuraat maar het is geen bezorgafspraak. De tijden in de Track & Trace zijn een indicatie en kunnen wegens omstandigheden als de status en de drukte onderweg afwijken van het werkelijke bezorgmoment.

Ik hoop dat u uw pakket inmiddels wel heeft ontvangen. Als dit niet het geval is ontvang ik graag de Track & Trace code van het betreffende pakket zodat ik met u mee kan kijken.