Klacht POSTNL: Tijd en datum veranderd door Post NL

Klachtnummer
# 193165
Gebruiker
Caroline B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post NL bezorging zou op 01-11-2016 tussen 14:30 en 17:00 plaatsvinden, daarna werd dit omgezet naar 15:00 en 18:00.
Na een hele dag gewacht te hebben, blijkt dat de bezorg datum alweer is veranderd naar 02-11-2016 tussen 15:00 en 18:00.
Ongelooflijk schandalig vind ik dit.
Dit is tevens niet de eerste keer dat mij dit overkomt met Post NL.
Hoe komt het dat dit elke keer weer kan gebeuren en dat de consument elke keer de dupe is van de wanbeleid en onproffesionaliteit van de bezorger en Post NL.

Ik zal de bezorger persoonlijk aanspreken wanneer hij uiteindelijk komt bezorgen!!!

De oplossing

Vergoeding voor het onnodig thuisblijven wegens opnemen vrije dag
€150,-

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bakboord,

    Het spijt me om te vernemen dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Mijn excuses voor de overlast.

    We kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen. Het kan door omstandigheden gebeuren dat een chauffeur eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker afwijkt dan wordt hier uiteraard achter de schermen naar gekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Voor de overlast en het lange wachten bied ik u mijn excuses aan en ik hoop dat de bezorging van uw pakketten in de toekomst weer correct zal verlopen. Het is echter niet mogelijk om hiervoor een compensatie te ontvangen. PostNL is niet verantwoordelijk voor gevolgschade.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen