Klacht POSTNL: Tijd is geld had materiaal nodig maar blijf thuis voor pakket.

Cor

Zou vandaag een pakketje geleverd worden maar vannacht is daar een gesloten verklaring opgekomen. Gebeurt altijd op zaterdag wordt het een beetje zat .ik blijf ervoor thuis kost ook geld .

Schade vergoeding

Ik zie inderdaad dat er op zaterdag een gesloten verklaring op uw adres zou zitten. Ik wil u graag helpen om deze gesloten verklaring er af te halen, maar kan u geen schadevergoeding bieden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres