Klacht POSTNL: Tijdens gesprek werd door PostNL het telefoongesprek weggedrukt.

Anatl

Op 7 juli jl. belde ik met de klachtenservice van PostNL. Er was een voor mij belangrijk pakket gestuurd naar een postbus welke niet meer bestond. De situatie is bij PostNL bekend onder nummer 10361615. Ik kreeg op een gegeven moment een medewerker aan de telefoon. Hij gaf mij echter geen antwoord op mijn vragen. Hij vroeg al snel: "bent u met mijn antwoord geholpen". Ik gaf aan dat dit niet het geval was en vroeg of er iemand was wie mij wel kon helpen. Hij gaf aan dat dit niet kon, gaf aan dat hij mij geholpen had en drukte het telefoontje weg (gooide de hoorn op de haak). Ik had het gesprek op de speaker waardoor een collega mee kon horen. "asociaal" was haar reactie. Dit is ook wat ik er van vind.

Er voor zorgen dat dit soort praktijken niet weer gebeuren.
Er is geen contact geweest.

Ik snap inderdaad dat dit niet een fijne situatie is. Ik heb er voor u naar gekeken en zie dat de zending in ons systeem staat als afgeleverd. Doordat het verder als brievenbuspakketje is verzonden kan hier geen onderzoek naar opgestart worden. Uiteraard is het niet de bedoeling dat onze klantenservice zomaar de hoorn op de haak gooit als u nog niet bent geholpen. Ik zal er dan ook voor zorgen dat dit met deze collega besproken zal worden.