Klacht POSTNL: Tijdens gesprek werd door PostNL het telefoongesprek weggedrukt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462420
Gebruiker
Anatl
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 7 juli jl. belde ik met de klachtenservice van PostNL. Er was een voor mij belangrijk pakket gestuurd naar een postbus welke niet meer bestond. De situatie is bij PostNL bekend onder nummer 10361615. Ik kreeg op een gegeven moment een medewerker aan de telefoon. Hij gaf mij echter geen antwoord op mijn vragen. Hij vroeg al snel: "bent u met mijn antwoord geholpen". Ik gaf aan dat dit niet het geval was en vroeg of er iemand was wie mij wel kon helpen. Hij gaf aan dat dit niet kon, gaf aan dat hij mij geholpen had en drukte het telefoontje weg (gooide de hoorn op de haak). Ik had het gesprek op de speaker waardoor een collega mee kon horen. "asociaal" was haar reactie. Dit is ook wat ik er van vind.

Gewenste oplossing

Er voor zorgen dat dit soort praktijken niet weer gebeuren.
Geboden oplossing
Er is geen contact geweest.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat dit niet een fijne situatie is. Ik heb er voor u naar gekeken en zie dat de zending in ons systeem staat als afgeleverd. Doordat het verder als brievenbuspakketje is verzonden kan hier geen onderzoek naar opgestart worden. Uiteraard is het niet de bedoeling dat onze klantenservice zomaar de hoorn op de haak gooit als u nog niet bent geholpen. Ik zal er dan ook voor zorgen dat dit met deze collega besproken zal worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen