Klacht POSTNL: Tijdens gesprek werd door PostNL het telefoongesprek weggedrukt.
Details
Klacht
Op 7 juli jl. belde ik met de klachtenservice van PostNL. Er was een voor mij belangrijk pakket gestuurd naar een postbus welke niet meer bestond. De situatie is bij PostNL bekend onder nummer 10361615. Ik kreeg op een gegeven moment een medewerker aan de telefoon. Hij gaf mij echter geen antwoord op mijn vragen. Hij vroeg al snel: "bent u met mijn antwoord geholpen". Ik gaf aan dat dit niet het geval was en vroeg of er iemand was wie mij wel kon helpen. Hij gaf aan dat dit niet kon, gaf aan dat hij mij geholpen had en drukte het telefoontje weg (gooide de hoorn op de haak). Ik had het gesprek op de speaker waardoor een collega mee kon horen. "asociaal" was haar reactie. Dit is ook wat ik er van vind.Gewenste oplossing
Er voor zorgen dat dit soort praktijken niet weer gebeuren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.