Klacht POSTNL: Tijdrovend, niet thuis op een afhaallocatie?

Klachtnummer
# 265971
Gebruiker
Demih95
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had gisteren een pakketje besteld bij Coolblue en had er voor gekozen dit bij een PostNL afhaallocatie te laten bezorgen. De hele dag gewacht op pijn pakketje om om 22:30 een mailtje te krijgen dat ik "niet thuis" was... op een afhaallocatie?! Morgen weer een dag wachten op het pakketje en hopen dat ie nu wél geleverd wordt.

De oplossing

Een uitleg zou erg prettig zijn

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hendriks,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u afgelopen woensdag een pakket verwachtte, welke direct naar een afhaallocatie zou gaan. Tot uw verbazing werd er echter aangegeven dat u niet thuis zou zijn. Ik kan mij voorstellen dat dit erg verwarrend voor u was en kijk dan ook graag met u mee hoe dit heeft kunnen gebeuren.

    Zou u mij daarvoor de 3S-code van het betreffende pakket kunnen sturen?

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?