Klacht POSTNL: Tijdslot levering niet nakomen

Klachtnummer
# 567782
Gebruiker
R.E. Van Drimmelen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

PostNL geeft een bezorgtijd op en uiteraard plan ik mijn dag rekening houdend met het opgegeven bezorg tijdslot. Het tijdslot gaat voorbij en geen bezorging.....Vaag track en trace berichtje gehad dat ze hun best doen het vandaag nog te bezorgen voor 22.00 uur.
Ik kan dus niet van huis en mis een paar honderd euro omzet. Hoeveel geld van ontvangers geeft PostNL indirect uit door het niet nakomen van afspraken?

Ik koop vanaf heden niets meer online als PostNL het vervoer regeld.

De oplossing

Compensatie kosten

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen