Klacht POSTNL: TNT post bezorgd postpakket regelmatig te laat(ondanks hun eigen tijdsafspraak)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 12497
Gebruiker
jan eeckelaert
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste mensen van de POST.TNT. Voor tweede keer binnen maand bezorgd TNT post postpakket te laat,ondanks hun eigen tijdsaspraak( 29-09-2012 tussen 0.800u-11.30u) Als je hun klantennummer belt 10 min gewacht op verbinding (40c p/m) uiteindelijk opgegeven.Als je via hun website vervolg afspraak maakt komen ze die ook niet na!!!.

Groet j.eeckelaert.
j.eeckelaert@chello.nl

De oplossing

Als je tijdsindicatie geeft hou je dan daar ook aan .Mocht het niet lukken om binnen die tijd te leveren, meld dit dan bij de klant en laat hem dan niet(vaak tevergeefs) thuis wachtem!!

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eeckelaert,Uiteraard is het heel vervelend wanneer de aangegeven tijd niet wordt gehaald. Helaas blijft het een indicatie en kunnen hier dus niet altijd aan voldoen.
    Een persoonlijk bericht naar de klant is helaas niet mogelijk vanwege het ontbreken van contactgegevens en de extra tijd die dit zou gaan kosten.
    Uiteraard doen wij er alles aan ons systeem te verbeteren en de zending wel tijdig bij de klant te bezorgen.
    Ik heb dan ook een melding voor u gemaakt in ons klachtensysteem.Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden voor de ontstane overlast.Met vriendelijke groet,
    Iteke
    PostNL KLantenservice
  2. Auteur
    jan eeckelaert
    Datum
    klacht is afgehandeld dank U
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Eeckelaert, Hartelijk dank voor uw aanvulling.Wanneer u de melding nog even op afgehandeld zet dan kan deze door de site worden gearchiveerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    jan eeckelaert
    Datum
    Uit hun reaktie maak ik op dat de door hun voorgestelde tijdslimiet in het geheel niet gegarendeerd kan worden en men niet in staat is om bij overschrijding van tijdslimiet de klant hierover te informeren.Dit betekent voor mij dat ik niet de behoefte heb om thuis te gaan wachten op pakketbezorging maar het pakket beter bij het postkantoor kan afhalen:,wel zonde dan van het heen en weer rijden van de pakketbezorger

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jan eeckelaert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen