Klacht POSTNL: toch aanbellen als je duidelijke ziet dat mensen dat niet willen hebben.

ah eisinga

Heb stickers op mijn deur pakket niet naar de buren en ik neem ook geen pakket aan! Deze stickers zijn al een keer van mijn deur getrokken. Heb nieuwe geplaatst kunnen ze schijnbaar bij post nl niet lezen. Je krijgt van postnl te horen dat mogen we wel doen. Nou nee IK MEEN GEEN PAKKET AAN, EN IK BESTEL OOK AL NIKS MEER SINDS EEN HALF JAAR BIJ POST NL IK HAAL ALLES ZELF NU OP IN DE WINKEL DOOR JULLIE! tijd stip 11 :30 kenteken kan ik nog een beetje lezen V90HJ en dan nog iets.

Er is al een andere postbezorger gekomen, die andere heeft me de vorige keer bedreigt heb daar ook aangifte van gedaan. Bij deze dan maar het zelfde, kan toch niet lezen wat doen ze dan te werken?? Ontslag zo iemand wat denk zo iemand dan????

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.