Opgelost door POSTNL: Toch niet weer verloren op het internationale postsorteercentrum?

Bohey21

Geen informatie over mijn zending RX113494231JP ondanks drie keer uitgesteld bezorgmoment en vlotte betaling van inklaring.Dit alles doet mij denken aan een zending van ongeveer een half jaar geleden die gewoon is verloren op het internationale postsorteercentrum.Toen ging het namelijk precies zo.

Betere communicatie van de afdeling inklaring en natuurlijk ook raak niet zomaar zendingen kwijt op het internationale postsorteercentrum.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw melding op klachtenkompas. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over uw bovenstaande melding. In deze reactie geeft u aan dat uw pakket afkomstig uit het buitenland niet meer verder komt. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt zeker ook omdat u de kosten al voldaan heeft. Ik bied u dan ook mijn excuses aan voor het ondervonden ongemak.

Zoals telefonisch besproken zet ik uw melding door naar de juiste afdeling zodat deze kunnen onderzoeken wat er aan de hand is met uw pakket. Zodra er meer informatie is zullen wij deze met u delen.

Voor dit moment ga ik ervanuit u voldoende geïnformeerd te hebben.

Bohey21
PostNL gaat er alles aan doen om uit te zoeken waar mijn zending bevindt. Ik heb de zending ontvangen op maandag. Hartelijk bedankt PostNL. :-)