Opgelost door POSTNL: Toch niet weer verloren op het internationale postsorteercentrum?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 557203
Gebruiker
Bohey21
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen informatie over mijn zending RX113494231JP ondanks drie keer uitgesteld bezorgmoment en vlotte betaling van inklaring.Dit alles doet mij denken aan een zending van ongeveer een half jaar geleden die gewoon is verloren op het internationale postsorteercentrum.Toen ging het namelijk precies zo.

De oplossing

Betere communicatie van de afdeling inklaring en natuurlijk ook raak niet zomaar zendingen kwijt op het internationale postsorteercentrum.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw melding op klachtenkompas. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over uw bovenstaande melding. In deze reactie geeft u aan dat uw pakket afkomstig uit het buitenland niet meer verder komt. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt zeker ook omdat u de kosten al voldaan heeft. Ik bied u dan ook mijn excuses aan voor het ondervonden ongemak.

    Zoals telefonisch besproken zet ik uw melding door naar de juiste afdeling zodat deze kunnen onderzoeken wat er aan de hand is met uw pakket. Zodra er meer informatie is zullen wij deze met u delen.

    Voor dit moment ga ik ervanuit u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bohey21
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL gaat er alles aan doen om uit te zoeken waar mijn zending bevindt. Ik heb de zending ontvangen op maandag. Hartelijk bedankt PostNL. :-)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen