Klacht POSTNL: Tot 2 maal is de bezorger niet komen opdagen voor 2 verschillende bestelling

Denesh

Op 2 augustus zou er een pakket ter waarde van €670 worden bezorgd tussen 12.30 en 16.30. Om 16.45 was er nog steeds geen bezorger geweest. Na telefonisch contact werd er verteld dat het pakket om uiterlijk 21.30 zou worden bezorgd. Wij hebben tot 22.15 gewacht en tot onze grote irritatie is er geen bezorger langs geweest. Pp de post nl app wordt er geen duidelijkheid gegeven over de status van mijn pakket en ook de klantenservice was niet meer bereikbaar. Op woe 3 augustus is er weer contact geweest met de klantenservice en daar werd mij verteld dat het pakket tussen 11.30 en 16:00 zou worden bezorgd, ook toen is het pakket weer niet geleverd. Na weer telefonisch contact met de klantenservice van PostNL werd er doodleuk verteld dat ze niet die dag zullen uitleveren . Ik heb de bestelling bij Redcoon.nl geannuleerd, waarna ik een bestelling heb gedaan bij PlatteTV.nl. Weer zou het pakket worden bezorgd via PostNl en ook dit is niet gebeurd met hetzelfde verhaal als hierboven.

Ik eis dat mijn pakket op tijd wordt uitgeleverd en ik eis een excuses vanuit PostNL voor het slecht behandelen en het misleiden van klanten. Tevens eis ik een compensatie vanuit PostNL vanwege het vrij moeten nemen van mijn werk om de pakketten in ontvangst te nemen. Dit heeft in totaal 4 dagen gekost.

Geachte heer/mevrouw Banwarie,

Uit uw bericht begrijp ik dat u wilt weten wanneer u uw pakket van Redcoon of PlatteTv.nl ontvangt. Ik kan me goed voorstellen dat u hier duidelijkheid over wilt.

Om u verder te kunnen helpen raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze beschikt over de barcode. Zonder barcodegegevens is het voor mij niet mogelijk om verdere informatie te achterhalen over het naar u verstuurde pakket.

Zodra u de barcode heeft ontvangen kunt u de actuele status volgen op onze website www.postnl.nl De status informatie is tot een jaar beschikbaar in ons traceersysteem.

Helaas is het in dit geval niet mogelijk om tot compensatie over te gaan. De tijdvakken zijn altijd een indicatie. De daadwerkelijke bezorging kan hier, helaas, van afwijken. Mocht het in uw postcodegebied vaak voorkomen dat pakketten te laat zijn, dan worden deze tijdvakken vanzelf aangepast. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Bram
    PostNL