Klacht POSTNL: Tot 3 x niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 91024
Gebruiker
Pim
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 28 december een bed besteld met alles erop en eraan en 2 matrassen. Dit zou 30 december geleverd worden. Helaas geen sms dus bellen met wehkamp. Moest bellen met postnl. Er waren bestellingen tussendoor gekomen dus ik had mooi pech. Zou vrijdag 2 januari geleverd worden. Ik boos en gestaan op een oplossing. Geen kans dus opgehangen. Op vrijdag 2 januari weer niets. Weer gebeld maar ik had geen leverafspraak gemaakt zeiden ze maar ik had opgehangen. Ik moest een nieuwe afspraak maken maar op zaterdag werd er niet geleverd. Zou maandag worden. Ik ben niet akkoord gegaan en wehkamp gebeld.
Via wehkamp volledige bestelling geannuleerd. Tegoed van €25 gehad en opnieuw de bestelling opgegeven. Het zou zaterdag 3 januari geleverd worden. Ik was verbaasd want bij postnl werd mij verzekerd dat er op zaterdagen niet bezorgd werd.
Keurige sms gehad dat het bed en de matrassen geleverd werden tussen 14.30 en 15.30
Weer niet geleverd. Ik ben moedeloos en we slapen vannacht op de grond.

De oplossing

Ik wil compensatie voor alle belkosten, het wachten, de ergernis, de loze beloftes en minimaal 3 nachten op de grond slapen. Geen excuses meer, die heb ik al genoeg gehad.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Jalvingh,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw zending later is bezorgd. Uit uw bericht begrijp ik dat uw bed zou worden bezorgd, helaas bezorgen wij die niet zelf en doet een andere tak van PostNL dit. Dit is namelijk PostNL Extra@Home, Extra@Home heeft een aparte klantenservice. U kunt bij de afzender Wehkamp een klacht indienen, Wehkamp heeft een contactpersoon bij PostNL Extra@Home hier worden alle klachten genoteerd en zo goed mogelijk verholpen. Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Pim
    Datum
    Dat is precies de reactie die ik had verwacht. Doorschuiven van de verantwoordelijkheid. Overigens vandaag wederom een leverafspraak gehad die niet nagekomen is. Teller staat op 4.
    Stop maar met antwoorden want jullie organisatie is ronduit onbetrouwbaar. Wat betreft de klantenservice van extra @home : deze mensen hebben geen idee, zijn onbeschoft, maken beloftes die niet negekomen worden en verwijzen terug naar wehkamp. En wehkamp weer naar extra@home. Het is een schande
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Dit is ronduit een situatie dit niet naar behoren verloopt. Ik begrijp daarom ook zeker uw frustratie en woede. Graag ontvang ik nog van u de betreffende bestelcode zodat ik kan kijken of ik u meer informatie kan geven. Toch moet ik mij wel aansluiten bij mijn collega: Extra@Home is een andere tak. Hierop hebben wij verder geen invloed.Hoop graag van u te vernemen.Met vriendelijke groet,Nienke
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Pim
    Datum
    Er wordt niet ingegaan op de klacht en op verzoek compensatie wordt niet gereageerd. Wachttijd op de reactie is erg lang. Begrijpelijk want het regent klachten bij postnl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen