Klacht POSTNL: Tot dusverre nog steeds niet ontvangen pakje...Een maand reeds verstreken... BAH!

Klachtnummer
# 370437
Gebruiker
W.A.H. Winkelman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als ik mijn tracking mag geloven (LX694240423.NL) is ruim een maand geleden
(8 mei om precies te zijn) een - naar ik aanneem uit China afkomstig - pakje NL binnengekomen bevattende - naar ik mag hopen - een paar sandalen van zo'n 35 euro. Sedertdien niets meer vernomen... Gegeven het aantal klachten over PostNL heb ik weinig vertrouwen dat het allemaal nog goed komt... Bellen sorteert ook geen effect...

De oplossing

Zou graag zien dat ze eens de handen uit de mouwen gaan steken (of meer personeel aannemen)!...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is uw pakket op 9 mei in Nederland aangekomen. Omdat er te weinig informatie beschikbaar is over het pakket, is er extra informatie nodig. U kunt deze informatie aanleveren via: postnl.nl/bva. Ik raad u aan om zo snel mogelijk deze informatie door te sturen, zodat uw pakket kan worden ingeklaard en kan worden bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen