Klacht POSTNL: Totaal gebrek aan contact en urgentie. En geen verantwoordelijkheid nemen.

T. Plochg

Pakket is na 2 maanden nog niet geleverd in U.S.
Soms gaat er wel eens wat fout, dus kan het gebeuren. Maar deze fout heeft me wel duizenden euro's gekost door een slechte review op amazon.
Het was zeer moeilijk om een onderzoek op te laten starten om te kijken waar het pakket nu is. Zou 3 werkdagen duren. 3 weken, 3 mails en 1 telefoontje (zou nog teruggebeld worden) later heb ik nog geen enkele reactie gehad. Met zo'n beleid zou mijn bedrijf al lang failliet zijn. Kan niet begrijpen dat je zo met goede klanten omgaat.

Contact opnemen. En niet pas als het opgelost is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u naar de Verenigde Staten gestuurd heeft en het onderzoek dat hiernaar gestart is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn administratie is er op woensdag 25 september een e-mail naar u gestuurd met meer informatie over het onderzoek en het pakket. Mocht u hierover nog vragen hebben dan adviseer ik u op de e-mail te reageren.