Klacht POSTNL: Totaal geen service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446219
Gebruiker
G. Groenewold
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de mail met de track en trace code lees ik dat het huisnummer voor de bezorging verkeerd is over genomen. Ik bel tot 2 keer toe, Ben anderhalf uur aan de telefoon geweest. Het enige wat me wordt verteld is dat ik niet geholpen kan worden. Tijdens het 1e gesprek kan ik niet geholpen worden omdat ik niet de ontvanger ben. Nee dat klopt, ik doe een bestelling voor mijn moeder. Tijdens het 2e gesprek kan ik niet worden geholpen omdat het pakket al in het sorteerproces is opgenomen. Niet te geloven dit. Hoe moeilijk is het om de telefoon te pakken en de bezorger het juiste huisnummer door te geven.

De oplossing

Mij de telefoonkosten vergoeden plus excuses met bloemen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de adressering van een pakket voor uw moeder niet helemaal juist is vermeld. Ik begrijp dat u dit graag had willen aanpassen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij staan niet in direct contact met bezorgers en kunnen dergelijke informatie dus niet doorgeven. Bovendien leveren wij in opdracht van de afzender en dienen we ons te houden aan de adressering die de afzender (onze opdrachtgever) heeft aangeven. Het is daarom nooit mogelijk om een adreswijziging door te voeren.

    Een vergoeding voor uw telefoonkosten of een andere vorm van compensatie kan ik u niet bieden. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is namelijk uitgesloten in de Algemene Voorwaarden van PostNL. Volgens mijn informatie is het pakket vandaag, 22 mei 2020, afgeleverd. Ik hoop uiteraard dat uw moeder het pakket in goede orde heeft ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Groenewold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?