Klacht POSTNL: Totaal geen vertrouwen meer in Post.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458629
Gebruiker
J.A. vd Oever
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na vorige week al een klacht te hebben gehad over Post.nl heb ik deze week weer een probleem met dit bedrijf.Vorige week was er een toegestuurde brief van de belastingdienst verdwenen.Daar had ik een klacht over ingediend.In eerste instantie wordt er dan gezegd datmen een wachttijd heeft van vijf dagen voor e.e.a in behandeling wordt genomen.Deze mededeling werd overigens door een andere behandelaar als niet zo goed geklasseerd.Ik werd later door de hoofdbesteller teruggebeld met de mededeling dat er opgelet zou worden.Echter afgelopen vrijdag is er door het RDW post aan mij gestuurd waarin o.a. het nieuwe kentekenbewijs van mijn auto.De scan van deze post stond in mijn Post.nl app en daarbij stond bezorging gepland op zaterdag 27 juni.Niets ontvangen.Het gaat hierbij wederom om belangrijke post want een kentekenbewijs moet men bij zich hebben bij eventuele controles.Vandaag wederom gebeld naar de post klantenservice.Aan de andere kant een dame die (volgens mij) vanaf een standaard briefje ging oplezen dat ik weer tot vrijdag moet afwachten.Op maandag komt er geen postbezorging dus rijd ik sowiso zonder kentekenpasje tot hij (hopelijk deze keer)wel bezorgd gaat worden.

De oplossing

Bij terugkerende problemen en klachten eens afstappen van die robotprocedures en adequaat gaan optreden bij klachten die regelmatig terugkeren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u graag uw post op het verwachte bezorgmoment binnen wilt krijgen. De foto wordt heel vroeg in het proces gemaakt, waardoor het ook een verwacht bezorgmoment is. Er kan namelijk na de foto een vertraging ontstaan, waardoor het een aantal bezorgdagen later pas bij u binnen zal komen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alles zo snel mogelijk af te leveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A. vd Oever
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag het is nu dinsdag 18.53 nog steeds mijn kentekenbewijs van de RDW niet ontvangen.Moest volgens de post.nl app zaterdag komen.Niet ontvangen en gisteten al geklaagd.Op maandag komt geen post dus wachten tot vandaag.Wat een ongelooflijke chaos bij dit bedrijf.En maar smoezen en excuus aanbieden.Woedend en radeloos wordt men van zo een ongeorganiseerde instantie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?