Klacht POSTNL: Totaal niet mensgericht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 510528
Gebruiker
winter2021
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoe kan het gebeuren dat ik twee keer extra porto kosten moet betalen terwijl het gaat om 1 poststuk? Vervolgens moeilijk om in contact te komen met post.nl om dit op te lossen. Nu krijg ik helaas betalingsherinnering. Mogelijk vanuit het systeem verzonden terwijl ik al wel heb betaald met de hoop dat het dan afgerond zou zijn. Te veel werk en stress voor een bedrag van € 3.64 en het gaat om een kerst kaart welke ik heb ontvangen. pfffff

De oplossing

Menselijke maat ipv systeem gericht.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een herinnering heeft ontvangen vanwege een onvoldoende gefrankeerd poststuk. Ik begrijp dat u de kosten al heeft betaald en verbaasd bent dat u een herinnering ontvangt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Natuurlijk proberen we altijd te voorkomen dat u een onterechte herinnering ontvangt. Toch kan het gebeuren dat uw betaling nog niet in ons systeem verwerkt is op het moment dat wij de herinnering versturen. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is en bied u mijn excuses aan. U mag de herinnering als niet verzonden beschouwen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
winter2021
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een algemeen antwoord ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen