Klacht POSTNL: Totaal niet mensgericht

sad Niet opgelost
winter2021

Hoe kan het gebeuren dat ik twee keer extra porto kosten moet betalen terwijl het gaat om 1 poststuk? Vervolgens moeilijk om in contact te komen met post.nl om dit op te lossen. Nu krijg ik helaas betalingsherinnering. Mogelijk vanuit het systeem verzonden terwijl ik al wel heb betaald met de hoop dat het dan afgerond zou zijn. Te veel werk en stress voor een bedrag van € 3.64 en het gaat om een kerst kaart welke ik heb ontvangen. pfffff

Menselijke maat ipv systeem gericht.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een herinnering heeft ontvangen vanwege een onvoldoende gefrankeerd poststuk. Ik begrijp dat u de kosten al heeft betaald en verbaasd bent dat u een herinnering ontvangt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Natuurlijk proberen we altijd te voorkomen dat u een onterechte herinnering ontvangt. Toch kan het gebeuren dat uw betaling nog niet in ons systeem verwerkt is op het moment dat wij de herinnering versturen. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is en bied u mijn excuses aan. U mag de herinnering als niet verzonden beschouwen.

winter2021
Een algemeen antwoord ontvangen.