Klacht POSTNL: totaal respectloos, geen beleefd tegen klant

Judy

ik was zo bos op de bezorger van postNL. Hij stond voor de deur voor enkele 1 minute en 4 keer de bel te indrukken. zo brutaal manier, geen minimum beleefd gegdrag. Hij is bleek, dikke en kaal typisch Nederlander. Plus, Hiij bezorgt een doos van Pampers, mijn baby was slapen en geschokt door de bell. Ik voel echt vervelend.

beter service aanbidden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze chauffeur zo hard en zo vaak heeft aangebeld en uw baby hiervan ook heel erg geschrokken is. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover inmiddels contact heeft opgenomen met onze klantenservice via Facebook. Ik ga ervan uit dat dit verder correct met u zal worden afgehandeld. Mocht u toch liever via deze weg een klacht indienen en hier aanvullende informatie doorgeven, dan ontvang ik graag nog de volgende informatie van u.

- Wat is uw e-mail adres?