Klacht POSTNL: Track&trace geeft foute informatie, terwijl pakket niet geleverd is

Dirk#HollandsHoen

Pakket is niet geleverd terwijl track&trace suggereert dat het wel gebeurd is - en dat op een later tijdstip dan mijn controle (om 08.30 uur staat al ingevuld dat het 08.50 uur geleverd is). En ik heb geen buren in de nabije omtrek ....

Checken waar mijn pakket gebleven is

Geachte heer/mevrouw Houtgraaf,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket met de verzendcode 3SCBD663671322 op 13-10-2018 bezorgd op uw adres. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

Dirk#HollandsHoen
PostNL - lees mijn bericht. Ja, jullie hebben t&t melding van aflevering al gedaan vóór de ingestelde tijd. Dat kan dus helemaal niet. En er is niets afgeleverd. Je mag wel melden dat er iets geleverd is (en dat dan verkeerd doen), maar het klopt simpelweg niet. De fout ligt echt bij jullie.