Klacht POSTNL: Track&Trace informatie is waardeloos.

Klachtnummer
# 286730
Gebruiker
Anonprofiel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Track&Trace geeft geen correcte informatie. Pakketten die tegelijk aan zouden moeten komen worden bezorgd op verschillende dagen, daar heb ik geen tijd voor. Pakketten die vandaag bezorgd worden (aldus track&trace) zijn niet eens gesorteerd. Pakketten die morgen bezorgd worden zijn wel gesorteerd.

De oplossing

Simpele oplossing. Of verwijder track&trace, gezien de informatie toch niet klopt. Of fix track&trace zodat informatie enige betrouwbaarheid heeft. Een excuus zou ook welkom zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,


    Uit uw bericht dat de status van Track&Trace gewijzigd is en u het er niet eens mee bent. Tevens geeft u aan dat u verwachtte dat een aantal pakketjes tegelijk bezorgd zouden worden. Hierover het volgende.

    Mijn excuses voor de verwarring. Graag kijk ik alles nog even goed voor na. Kan u de trackingcodes doorsturen?

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.


    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen