Klacht POSTNL: Track&trace klopt nooit

Kevin

De Track&Trace gaf aan dat ik mijn pakket vanaf 15:15 kon verwachten, waren om 12u al geweest. Geen briefje in de brievenbus, niks. 90% van de keren dat ik iets van PostNL moet krijgen is het gedonder. Ik word er kotsmisselijk van. En als je dan contact opneemt met de klantenservice luidt het antwoord altijd: "stik er maar in, we doen lekker wat we zelf willen." Niet letterlijk, maar het komt er wel op neer. Ook al ligt de fout bij hun.

De deuren sluiten. Weg ermee. Beetje geluk komt er iemand in de plaats die wél z'n werk kan doen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger eerder bij u was dan het tijdvak aangaf. Verder is er na deze bezorgpoging geen briefje in de brievenbus achtergelaten en heeft uw contact met onze klantenservice niet voor een oplossing gezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de status wordt het verwachte tijdstip/tijdvak van bezorging aangegeven. De pakketbezorger is echter afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later is dan het tijdvak, het tijdvak is dan ook altijd een indicatie en geen garantie of afspraak. We houden achter de schermen de werkelijke tijdstippen in de gaten. Indien blijkt dat dit regelmatig afwijkt van het gegeven tijdvak, zoals bij u, zullen we dit opnieuw berekenen.

Uiteraard hoort de bezorger een briefje achter te laten, omdat dit niet is gebeurd wil ik graag een melding voor u maken. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track&Trace code van het pakket?
    - Wat is uw e-mailadres?