Klacht POSTNL: Track&trace werkt niet

Arash

Dag,
Vrijdag 3 januari een pakket verstuurd, heb track&trace code gekregen maar die werkt tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
Status is zending hebben ze nog niet ontvangen. Gaat om een zending naar buitenland(Azië).

Pakket vinden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket in Azië. U kunt uw pakket niet traceren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat het heel onhandig is dat u uw pakket niet kunt traceren. Zou u de code die u meegestuurd heeft willen controleren op typefouten? Ik kan met deze code namelijk ook niets in onze systemen vinden. Eventueel kunt u het verzendbewijs ook al bijlage aan uw klacht toevoegen. Dan kan ik zelf de code van u overnemen.