Klacht POSTNL: Track&trace werkt niet

Klachtnummer
# 416627
Gebruiker
Arash
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dag,
Vrijdag 3 januari een pakket verstuurd, heb track&trace code gekregen maar die werkt tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
Status is zending hebben ze nog niet ontvangen. Gaat om een zending naar buitenland(Azië).

De oplossing

Pakket vinden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket in Azië. U kunt uw pakket niet traceren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat het heel onhandig is dat u uw pakket niet kunt traceren. Zou u de code die u meegestuurd heeft willen controleren op typefouten? Ik kan met deze code namelijk ook niets in onze systemen vinden. Eventueel kunt u het verzendbewijs ook al bijlage aan uw klacht toevoegen. Dan kan ik zelf de code van u overnemen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen