Klacht POSTNL: Track & Trace blijkt meestal niet te werken - geldklopperij.

ValtNietMee123

Inmiddels 7 keer een pakket met track & trace naar Australië gestuurd. De code heeft maar in 2 gevallen gewerkt. Beetje zonde van mijn € 6 iedere keer. Als ik zonder track & tracé verstuur, doet het pakket er ineens weer een week langer over.

Betere instructies geven aan medewerkers van de PostNL punten en controle inbouwen of de code werkt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de verzending van pakketten naar Australië. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Is de code die u meestuurt, van een pakket dat u niet via Track & Trace kunt volgen? Kunt u wellicht nog enkele codes ter voorbeeld sturen, een aangeven naar welke postcodes u deze pakketten heeft verstuurd?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren