Klacht POSTNL: Track & Trace blijkt meestal niet te werken - geldklopperij.

Klachtnummer
# 541412
Gebruiker
ValtNietMee123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inmiddels 7 keer een pakket met track & trace naar Australië gestuurd. De code heeft maar in 2 gevallen gewerkt. Beetje zonde van mijn € 6 iedere keer. Als ik zonder track & tracé verstuur, doet het pakket er ineens weer een week langer over.

De oplossing

Betere instructies geven aan medewerkers van de PostNL punten en controle inbouwen of de code werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de verzending van pakketten naar Australië. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Is de code die u meestuurt, van een pakket dat u niet via Track & Trace kunt volgen? Kunt u wellicht nog enkele codes ter voorbeeld sturen, een aangeven naar welke postcodes u deze pakketten heeft verstuurd?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen