Klacht POSTNL: Track & Trace code retourneren zonder postcode, pakket is online niet te volgen.

Klachtnummer
# 341702
Gebruiker
Kirsten
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Track & Trace code gekregen voor het retourneren van een pakket, maar zonder postcode. Nu kan ik het pakket dus niet zelf volgen.

Gewenste oplossing

Controlen waar het pakket is.

2 reacties

  1. Auteur
    Kirsten
    Datum
    Mijn klacht vervalt als ik hier geen reactie schrijf, dus bij dezen. Ik wacht nog op een reactie van PostNl
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Everaars,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakketten richting een antwoordnummer. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Heb even voor u meegekeken en zie dat dit pakketten zijn naar een afhaallocatie, deze gaan via een apart kanaal en zijn hierom maar deels te volgen. Beide pakketten hebben wel een afgeleverd, u kunt het beste even contact opnemen met de antwoordnummerhouder. Die kan dit voor u bevestigen. Mocht zij onverhoopt niks hebben ontvangen kunnen zij hier ook een melding van maken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen