Klacht POSTNL: Track & Trace code retourneren zonder postcode, pakket is online niet te volgen.

Kirsten

Track & Trace code gekregen voor het retourneren van een pakket, maar zonder postcode. Nu kan ik het pakket dus niet zelf volgen.

Controlen waar het pakket is.

Kirsten
    Mijn klacht vervalt als ik hier geen reactie schrijf, dus bij dezen. Ik wacht nog op een reactie van PostNl
    Geachte heer/mevrouw Everaars,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakketten richting een antwoordnummer. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Heb even voor u meegekeken en zie dat dit pakketten zijn naar een afhaallocatie, deze gaan via een apart kanaal en zijn hierom maar deels te volgen. Beide pakketten hebben wel een afgeleverd, u kunt het beste even contact opnemen met de antwoordnummerhouder. Die kan dit voor u bevestigen. Mocht zij onverhoopt niks hebben ontvangen kunnen zij hier ook een melding van maken.