Klacht POSTNL: Track & trace pakket niet bezorgd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 421393
Gebruiker
Bazinga
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Do 23 jan 2020: pakket besteld (PlayStation game) via normale post bij bol.com. Past in brievenbus. Zou vr 24 jan aankomen.

Di 28 jan nog niets ontvangen. Contact gehad met verstuurden, en hij zal nogmaals de game versturen maar nu met Track & Trace.

Wo 29 jan verstuurder stuurt game op met Track & Trace.

Do 30 jan 1:44 pakketje is ontvangen door post.nl. Ik krijg een code en zie dat ik donderdag het pakket krijg.

Vr 31 jan. Niets ontvangen. En post.nl status staat op 'Donderdag 30 jan komt je pakket'. Ineens is het vrijdag voor 18:00. Daarna wordt de status 'bezorgtijd nog niet bekend'.

Za 1 feb. Niets ontvangen. Maar website van post.nl zegt dat pakket om 9.58 onderweg is.

Za 1 feb. Met post.nl gebeld. Daar wordt gezegd dat ik het pakketje vrijdag zou moeten hebben ontvangen, maar dat het vertraagd is, en dat ik deze de volgende bezorgdag ga ontvangen, en dat dit dinsdag is. Dit klopt op 2 punten niet. Donderdag zou ik hem moeten ontvangen, en zaterdag is de volgende bezorgdag, niet volgende week dinsdag.

Ook heb ik nog steeds niet het pakketje dat zonder track & trace is verstuurd ontvangen.

De oplossing

Zorgen dat ik beide pakketjes als nog ontvang. En dat in vervolg pakketjes dit in de brievenbus passen gewoon op tijd worden bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van twee brievenbuszendingen. Één met en één zonder track en trace code. Beide zendingen zijn nog niet bij u bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij goed voorstellen dat u beide zendingen alsnog wenst te ontvangen. Het brievenbuspakje mét track en trace code zou uiterlijk donderdag 6 februari bij u in de brievenbus geleverd moeten worden. Zo niet, dan kunt u het beste contact opnemen met de afzender van het pakje. De afzender kan u een passende oplossing bieden en kan de situatie conform voorwaarden verder met ons afhandelen.

    Een zending zonder track en trace code kan ik tot mijn spijt niet traceren. Hierover kunt u ook het beste contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bazinga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Zijn nog steeds bezig om uit te zoeken waar het pakketje met Track &Trace zich kan bevinden. Over het pakketje zonder Track & Trace wordt niet meer gesproken. Die is gewoon van de aardbodem verdwenen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen