Klacht POSTNL: Track & Trace schuift elke dag op.

Klachtnummer
# 71707
Gebruiker
42
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje besteld bij een bedrijf, zij hebben het pakket naar PostNL gebracht en zo kreeg ik een Track &Trace code. Mijn buren zijn slecht ter been dus ik laat het pakket liever niet bij hun bezorgen, ik probeer altijd thuis te zijn als ik een tijdsindicatie heb. Eerst zou het pakketje dinsdag 12-8 komen, ik ben hiervoor op tijd opgestaan en een deel van mijn dag vrijgehouden. Het pakketje kwam maar niet dus toen ik keek op Track&Trace was hij opeens voor woensdag. Woensdag werd hij voor donderdag. En terwijl ik dit schrijf is hij verschoven naar vrijdag. dit is al de derde dag dat ik tijd vrijmaak en op tijd ervoor ben opgestaan. Ik vind het ontzettend vervelend dat dit gebeurd en ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

De oplossing

Ik vind dat Excuses het minste is wat PostNL kan geven. Ook wil ik graag weten hoe het kan dat een pakketje dag na dag zo maar veranderd kan worden bij Track&Trace.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Noordzij,Ik snap dat het erg vervelend is als de bezorgdatum steeds veranderd. Graag informeer ik u hierover verder.Volgens mijn gegevens is op 11 augustus de barcode aangemaakt. De afzender heeft aangegeven een pakket te willen verzenden via PostNL. Helaas hebben we uw zending pas op 14 augustus fysiek ontvangen van de afzender. Daardoor werd de datum steeds aangepast. Ik wil u adviseren om de statusbalk van uw zending in het vervolg in de gaten te houden. Als deze geheel grijs is betekend dit dat we het pakket nog niet fysiek hebben ontvangen. Zodra hij op drie gekleurde balkjes staat is de bezorger onderweg met uw pakket. Mijn excuses voor het feit dat u hiervan niet op de hoogte bent geweest.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen