Klacht POSTNL: Track and trace al 3 dagen op 'zending is bij postNL'

Chayennev

Afgelopen zaterdag is er een pakketje voor mij op de post gedaan. Via de post nl app zie ik dat mijn pakketje nu al 3 dagen op 'zending is bij postNL' staat. Ik ben ontzettend bang dat het pakketje zoek is geraakt en zou graag weten waar ik aan toe ben. Het gaat hier om een gala jurk die vóór volgende week dinsdag gestoomt er nog vermaakt moet worden en ik ben bang dat dankzij postNL mijn eindexamen gala hierdoor in het water valt als ze nog langer op zich laten wachten.

Ik zou graag willen weten waar mijn pakketje is en het zo snel mogelijk ontvangen.

Chayennev
    Gisteren met postNL gebeld om te kijken waar mijn pakketje was. Ze wiste me te vertellen dat de afzender een betalingsachterstand had en dat deze contact op moest nemen met PostNL omdat ik anders mijn pakketje niet kreeg. Dit heb ik dus doorgegeven aan de verzender en die schrok zich rot want die was zich nergens van bewust. Krijg ik later een berichtje van de verzender dat er helemaal geen betalingsachterstand was maar dat er volgens postNL iets fout was gegaan tussen de pakketten van postNL en DHL... Er werd door postNL dus glashard gelogen tegen me en daar ben ik niet van gediend.
    Ze is er de hele dag mee bezig geweest en kon me op het eind van de dag vertellen dat postNL haar had verteld dat het pakketje ergens op het depot zou zijn.

Vandaag heb ik nog een keer gebeld met postNL en vandaag kreeg ik te horen dat het pakket kwijt is!? Fijn, en bedankt mensen van PostNL. Want 3x raden wie er nu niet naar haar eindexamen gala kan, want al mijn laatste geld zat in die jurk. Schouderklopje voor jullie zelf hoor. Ik hoop dat jullie trots zijn op jezelf want dit was niet hoe ik mijn opleiding wilde afsluiten.
    Geachte mevrouw Versluis,

Uit uw bericht begrijp ik dat dat u een zending verwachtte met als inhoud een galajurk. Deze zending is niet op tijd bij u aangekomen en daardoor heeft u andere maatregelen moeten treffen voor uw eindfeest. Dat dit niet was wat u voor ogen had, kan ik mij voorstellen.

Op dit moment zie ik in de Track en Trace informatie ook staan dat de zending is gestuit in verband met achterstallige betaling. U bent in deze dus ook niet voorgelogen. Dat de zakelijke klantenservice, waar de afzender zich vermoedelijk tot gewend heeft, andere informatie ziet is iets waar wij geen invloed op kunnen uitoefenen. Desalniettemin verzacht dit de situatie voor u niet.

Eventueel kan de afzender bij ons een klacht of onderzoek laten instellen naar deze zending. Voor u als geadresseerde kunnen wij dit helaas niet.

Bram
    PostNL