Klacht POSTNL: Track and trace werkt niet in buitenland zonder postcode

Klachtnummer
# 266739
Gebruiker
anoukrutten
Datum
3 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT
Zelfde als eerdere klacht van 6 januari 2016, ik heb een pakketje opgestuurd naar Indonesie. Zonder postcode.
Aan de balie kreeg ik 2 mogelijkheden .

1. Zonder Track en trace of met (verschil 7 euro)

Gekozen voor met track en trace. Maar het pakketje volgen lukt niet omdat er geen postcode is

De oplossing


Ben duidelijker op de website wat te doen in deze gevallen!
En verkoop geen track and trace als het vervolgens onmogelijk blijkt om het pakje te traceren. Er zijn nog plekken in Europa zonder Postcode.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Rutten,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket niet kunt volgen op onze website. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent, en wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

    Kunt u mij in een reactie op dit bericht uw track & trace code sturen? Dan kijk ik graag met u mee.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    anoukrutten
    Datum
    Beste Thera,

    Bedankt voor je reactie. Dit is de bijhorende track en trace code: CC065220473NL.

    Ik verneem graag wat de status is.

    Met vriendelijke groet,

    Anouk
  3. Auteur
    anoukrutten
    Datum

    Beste Thera,

    Dank voor uw reactie, het pakket is inmiddels aangekomen. Maar misschien is het een aandachtspunt voor op jullie website dat mensen in bepaalde landen waar geen postcode is geen gebruik kunnen maken van track en trace, of dat jullie hier meer informatie over verschaffen.
    Groet,
    Anouk

Ook een klacht indienen over POSTNL?