Klacht POSTNL: Track en tracé geeft aan 18,03 bezorgd maar niks ontvangen

Sjan Thomassen

Pakket niet geleverd

Oplossen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het brievenbuspakje inderdaad geleverd. U geeft aan dat u uw zending niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om tot 24 april af te wachten. Mijn ervaring is namelijk dat de meeste zendingen na een paar dagen alsnog aankomen. Zo niet, neem dan contact op met de afzender voor een passende oplossing.