Klacht POSTNL: Track en trace ... het blijft moeilijk

Klachtnummer
# 40471
Gebruiker
V. Blessing
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Code werkt niet, ook niet na 20:00h. De ontvanger denkt nu dat het pakket nooit zoals afgesproken verstuurd is. Hoe moeilijk is het een trackingnummer direct na de scan bij het postkantoor in het systeem te hebben staan? Als ik een pakket online label, werkt het toch ook, waarom niet bij aangetekende zendingen?

De oplossing

Maak je beloftes waar: Tracking dat werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Blessing, De reden hiervan is dat de barcode al digitaal verwerkt is wanneer u dit via de Online Verzendservice wilt verzenden. Wanneer een (aangetekende) zending via het postkantoor verstuurd wordt, moet dit handmatig in het systeem gezet worden en het verwerken hiervan kost gewoon tijd. Met vriendelijke groet, Irene
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen