Klacht POSTNL: Track en trace werkt niet

Teller kast

Pakket niet geleverd

Na gaan waar het pakker is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verwacht pakket uit het buitenland. U wilt weten waar het door u verwachte pakket zich momenteel bevindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw verwachte pakket is op vrijdag 2 oktober voor het laatst gescand in één van onze sorteercentra. Tot mijn spijt is het voor mij niet mogelijk om te achterhalen waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Daarnaast is er in het systeem geen adres aan de barcode gekoppeld waardoor ik niet kan nagaan of dit pakket daadwerkelijk voor u is bestemd. Om die reden kan vanuit onze kant niet tot onderzoek worden overgegaan.

Het is in deze situatie verstandig dat u contact opneemt met de afzender van het pakket. De afzender van uw pakket is een verzendovereenkomst aangegaan met de postorganisatie in het land van herkomst. Afhankelijk van de overeengekomen voorwaarden kan de afzender bij de betreffende organisatie een onderzoek naar het pakket laten instellen. Indien nodig zal de organisatie naar aanleiding van het onderzoek contact met ons opnemen om de situatie verder af te handelen.